У пресслужбі Харківської міськради попередили, що до міської інформаційно-диспетчерської служби “15-62” через перебої в електропостачанні харків’яни можуть не додзвонитися.
“У харків’ян можуть виникати труднощі з дзвінками в інформаційно-диспетчерську службу «15-62», коли знеструмлені місто та обладнання мобільних операторів, але є кілька способів звернутися за допомогою”, – йдеться в повідомленні.
У мерії також зазначили, що заявку для розв’язання житлово-комунальних питань можна подати кількома способами:
- сайт “1562” (заявку можна оформити з дому або з найближчого “пункту незламності”, де є доступ до Інтернету);
- з 1 грудня тимчасово вводиться гаряча лінія “15-35”;
- за телефоном “15-62” зі стаціонарного або мобільного телефонів (“Київстар”, “Vodafone” – дзвінки безкоштовні, “Lifecell” – за тарифами мобільного оператора);
- за телефоном: (057) 760-70-62.
Крім того, варто зберегти резервні номери телефонів диспетчерів екстреної медичної допомоги, на які можна зателефонувати з мобільного або стаціонарного пристроїв:
(050) 040-03-76;
(050) 040-05-21;
(050) 040-09-34;
(095) 040-04-47;
(067) 540-13-52;
(067) 543-13-10;
(063) 950-93-33;
(093) 288-23-58.
Для людей з вадами слуху та мови є окремий телефон – (098) 044-81-03.
Також можна набрати номери оперативно-диспетчерської служби через “Viber”, “Telegram”, “WhatsApp” – (050) 308-75-98,”Skype” – 103kh. Є можливість звернутися до пунктів постійного або тимчасового базування бригад екстреної медичної допомоги, поліції, ДСНС, “пунктів незламності”. Щоб дістатися до найближчої лікарні можна зупинити автомобіль швидкої, поліції, пожежників і попросити про допомогу.
Нагадуємо, що під час відключення електропостачання в АТ “Харківобленерго” щодня і цілодобово працює колл-центр:
(057) 34-24-413;
(067) 23-40-413;
(063) 05-40-413;
(050) 05-40-413.
Крім усього перерахованого вище в “AppStore” та “Google Play”можна завантажити мобільний додаток “Харенерго”.
Коментарі