Ще не так давно люди користувалися соціальними мережами виключно для спілкування, обміну думками, як розвагою. Проте ці часи вже пройшли, і всесвітньо відомі Facebook і Instagram перетворилися на платформи для бізнесу. Зараз у соцмережах можна знайти безліч інструментів, які дозволяють організувати прибутковий онлайн-бізнес.
Як працює таргетована реклама в соціальних мережах
Одним із таких інструментів соцмереж є таргетована реклама. Це такі оголошення, які бачать виключно ті користувачі, які відповідають параметрам, зазначеним рекламодавцем.
Сам термін «таргетована» означає суть цього способу просування — прагнення досягти певної мети. Принцип роботи реклами в соціальних мережах досить простий:
- на обраній платформі спеціаліст налаштовує параметри цільової аудиторії: стать, вік, місце розташування, сімейний стан та ін.;
- далі він створює рекламні оголошення, додає текст, зображеннями та іншу релевантну інформацію;
- встановлює бюджет та запускає рекламну кампанію;
- потім алгоритми соціальної мережі виявляють відповідних користувачів і показують рекламу саме їм;
- оплата знімається лише після того, як людина здійснить цільову дію: перейде на сайт, зробить замовлення тощо.
Це базове пояснення принципу роботи реклами в соцмережах. Насправді цей процес має свої нюанси, розібратися в яких зможе лише досвідчений спеціаліст. Він може оптимізувати рекламну кампанію так, щоб не витратити марно бюджет.
Яких цілей допомагає досягти просування в соцмережах
Це питання часто задають собі підприємці-початківці, які тільки-но починають займатися онлайн-бізнесом. Просування у Фейсбуці дозволяє вирішити такі завдання:
- сформувати лояльність до бренду, підвищити його впізнаваність;
- емоційно залучити аудиторію й підштовхнути людей до комунікації;
- привести нових клієнтів на сайт;
- нагадати споживачам про свою компанію (для цього запускають кампанії з метою ремаркетингу).
Усе це дозволяє збільшити прибуток і вийти на вищий рівень розвитку онлайн-бізнесу.
Яким компаніям можна просувати свій бізнес через соцмережі
Розкруткою своєї компанії через Facebook та Instagram можуть скористатися такі компанії:
- орієнтовані на зміцнення свого іміджу. Присутність у Facebook є престижною. Розміщення контенту на офіційних бізнес-акаунтах сприяє підвищенню репутації компанії та стимулює аудиторію до здійснення покупок;
- фірми, чия продукція зорієнтована на іноземних покупців або пов’язана з певною географією. Прикладом може бути інтернет-магазин з продажу квітів на замовлення у Варшаві;
- представники B2B-сектору. Власники бізнесу та топменеджмент проводять час у соціальних мережах, отже, до них можна «достукатися» саме там;
- невеликі інтернет-магазини, для яких бізнес-акаунт може стати повноцінною альтернативою сайту;
- окремі спеціалісти (стилісти, фотографи, репетитори та ін.). Розкрутка на Facebook може допомогти їм залучити нових клієнтів та збільшити свою впізнаваність;
- представники сфери послуг (салони краси, ресторанний та готельний бізнес, фітнес-центри).
Це лише декілька прикладів потенційних категорій, які можуть просувати свій бізнес через соцмережі. Ці платформи надають багато можливостей буквально для всіх сфер. Необхідно збалансовано оцінити перспективи просування товару на одній із платформ, враховуючи його тип, специфіку. Оскільки аудиторія соціальних мереж дуже різноманітна, кожен вид продукції зможе знайти свою ЦА. Додатково варто врахувати обмеження на просування деяких товарів і послуг (заборонено рекламувати тютюнові вироби, алкоголь, деякі медичні препарати). Конкретні деталі можна уточнити у спеціалістів.
Коментарі