Рішенням сесії Харківської міської ради до структури виконавчих органів сьогодні, 25 січня, було внесено низку змін. Про це повідомили у пресслужбі мерії.
Так, у міськраді створили Департамент розвитку муніципального менеджменту, і через це припинили діяльність Управління координації публічних закупівель Департаменту економіки та комунального майна і Управління енергоефективності та енергоменеджменту Департаменту з питань забезпечення життєдіяльності міста.
Новим заступником Терехова став головний бухгалтер «Харківобленерго»
Зазначимо, що Департамент розвитку муніципального менеджменту виконуватиме функції у сфері здійснення закупівель товарів, робіт i послуг за бюджетні кошти, забезпечення енергозбереження та ефективного використання паливно-енергетичних ресурсів та контрольно-аналітичні функції. У зв’язку з цим Управління контрольно-аналітичної діяльності Департаменту бюджету і фінансів перейменували на Управління фінансування адміністрацій районів Департаменту бюджету і фінансів.
Крім того, у зв’язку з передачею функцій щодо організації дорожнього руху від Департаменту інфраструктури до Департаменту будівництва та шляхового господарства також була припинена діяльність Управління транспортної інфраструктури та організації дорожнього руху Департаменту інфраструктури.
Коментарі