Правоохоронці вважають, що передача у приватну власність земельних ділянок призвела до неможливості реалізації проєкту будівництва електродепо Олексіївської лінії Харківського метрополітену. Про це йдеться у визначенні Ленінського райсуду Харкова. Як повідомили в “Харківському антикорупційному центрі”, в жовтні 2020 року правоохоронці відкрили провадження через зловживання службовим становищем у зв’язку з роздачею землі в охоронній зоні будівництва нового депо.
Правоохоронці встановили, що у 2020 році в комунальну власність міста Харкова прийняли земельну ділянку площею 7,4 гектара, відведену під електродепо “Олексіївське”. Ця земля знаходиться на території Малоданилівської селищної ради (за межами населеного пункту). Згідно з додатком Державних будівельних норм, відстань від крайніх шляхів електродепо до житлової забудови має становити не менше 100 метрів. “Водночас, в порушення державних будівельних норм у зазначеній техногенній зоні передано у приватну власність 84 земельні ділянки, що призвело до неможливості реалізації проєкту будівництва електродепо “Олексіївське” третьої лінії Харківського метрополітену”, — йдеться в документі.
У харківському метро не планують зменшувати інтервали між поїздами
Правоохоронці вважають, що чиновники, які погоджували виділення землі, діяли незаконно. ХАЦ встановив, що частина цих ділянок була роздана ще до 2019 року. А деякі ділянки були у продажу ще у 2016-му.
Багато земельних ділянок розташовані по вулиці Межовій Малоданилівської селищної ради та належать Катерині Лещенко. Раніше це були сільськогосподарські землі, але їм змінили цільове призначення на індивідуальне садівництво. Зараз на цих ділянках побудували котеджне містечко”Даниловський”. У 2019 році власницею однієї з дільниць стала Вікторія Письмак – людина, близька до віцемера Харкова Андрія Руденка. У грудні 2021 року власником однієї з дільниць став ексдепутат міськради, директор КП “КВБО” Фазіль Аббасов.
Відзначимо, що у 2021 році в Харкові планувалося продовження будівництва електродепо “Олексіївське” і метро до станції “Одеська”, але істотних робіт не було. У прийнятому бюджеті на 2022 рік зазначено, що місто може розраховувати на субвенцію з державного бюджету на будівництво метрополітену в сумі 300 мільйонів гривень. Цього року планують обрати підрядника будівництва третьої гілки підземки.
У Харкові офіційно призначили нового голову метрополітену
Нагадаємо, раніше Newsroom дізнався вартість послуг компанії” Мегаполіс”, яка є основним власником рекламних носіїв в метро. За розміщення листівки на вікнах вагонів на місяць потрібно заплатити від 112 700 до 164 450 гривень. Листівка на простінку біля виходу з вагона коштує від 38 000 до 260 000 гривень на місяць (залежно від розміру плаката). Найдешевше рекламу у вагоні розмістити на стелі – від 9 750 до 19 500 гривень.
Коментарі