Newsroom дізнався, по якім стежках їздять бувалі байкери і початківці велосипедисти, що взяти з собою в дорогу і які запобіжні заходи необхідно дотримуватися.
Найпростіший маршрут проходить практично повністю проходить по асфальтовій трасі. За яким покриттю найпростіше їздити новачкам, які лише недавно осідлали двоколісний транспорт. А ось для досвідчених мандрівників є більш складні маршрути на далекі відстані, під час яких можна побачити старовинні садиби, особливий зоопарк і справжню пустелю.
Маршрут№1
Держпром – Білгородське шосе – П’ятихатки – Фельдман Екопарк
Відстань: 15 кілометрів
Покриття: асфальт – 90%, ґрунт – 10%
Складність: для початківців
Що подивитися: П’ятихатки, Фельдман Екопарк.
Маршрут №2
Харків – Покотилівка – Бабаї – Харків
Відстань: 20 кілометрів
Покриття: асфальт – 50%, ґрунт – 50%
Складність: для досвідчених новачків
Що подивитися: Донецьке городище, Сковородинівське джерело.
Маршрут №3
Салтівка – Караван – Мала Данилівка – Харків
Відстань: 25 кілометрів
Покриття: асфальт – 50%, ґрунт – 50%
Складність: для підготовлених райдерів
Що подивитися: Зоопарк Харківської державної зооветеринарної академії.
Маршрут №4
Харків – Пісочин – Олешки – Стара Московка – Люботин
Відстань: 35 кілометрів
Покриття: асфальт – 50%, ґрунт – 50%
Складність: для новачків
Що подивитися: Садиба Святополк-Мирський, Свято-Миколаївська церква.
Маршрут №5
Харків – Мала Рогань – Кам’яна Яруга – Кочеток – Кицівка
Відстань: 50 кілометрів
Покриття: асфальт – 50%, ґрунт – 50%
Складність: для досвідчених велосипедистів
Що подивитися: Дробицький яр, Музей води, Харківська пустеля
Поради бувалого
Харків’янин Михайло Приз займається аматорським велоспортом з 2013 року. За цей час він здійснив понад 10 виїздів, протяжністю понад 60 кілометрів. Зазвичай у велопохід чоловік відправляється з декількома приятелями.
“Подорожувати на велосипеді я почав відразу, як тільки купив байк. Спочатку це були не дуже далекі поїздки, “по-місцевому”. Через деякий час ми стали їздити з друзями за місто. Всякий раз пригоди починаються зі слів: “Я знаю короткий шлях”, – розповідає Михайло.
Зараз компанія велолюбителів збирається рідко, але щоліта мінімум два-три рази Михайло з друзями відправляється в далеку велоподорож.
“Маршрут для кидка вибираємо частіше спонтанно. Одного разу з друзями ми за один день проїхали 230 кілометрів. Це був найдовший і найтриваліший маршрут у моїй практиці. Ми виїхали з Салтівки, вирушили в Пісочин, звідти в Старий Мерчик, потім в Шарівку, після невеликого відпочинку поїхали до Краснокутська та потім у зворотному напрямку: Старий Мерчик, Пісочин, Салтівка. У дорозі провели близько 15 годин. Це з зупинками та перекусити”, – ділиться харків’янин.
За його словами, до таких подорожей варто ретельно готуватися. Заздалегідь перевіряти технічний стан велосипеда, перед виїздом потрібно запастися їжею для перекусів, обов’язково взяти з собою воду, аптечку й гроші. Ні в якому разі не можна нехтувати засобами захисту й обов’язково надягати шолом, окуляри та рукавички. Нанести на одяг і байк світловідбивальні елементи, освіжити в пам’яті правила дорожнього руху.
“Перед поїздкою дуже важливо налаштуватися фізично та психологічно. Кожна людина індивідуальна, але для більшості непідготовлених велолюбителів дальній виїзд – це випробування. Особливо, коли подорожуєш на самоті”, – підсумував Михайло.
Коментарі