ХОДА та Харківська облрада хочуть витратити на піар 3,7 мільйона гривень

Харківська облдержадміністрація спільно з обласною радою оголосили тендер на висвітлення своєї діяльності. Таку послугу чиновники оцінили майже в чотири мільйони гривень. Про це свідчать документи, опубліковані на сайті електронних закупівель Prozorro.

Ціна піару: що могло з’явитися в Харкові замість дорогих туалетів і парків

У торгах можуть брати участь електронні ЗМІ і радіо. Підрядник повинен скласти медіаплан, а потім, відповідно до нього, розміщувати публікації про діяльність ХОДА та облради. Всього він зобов’язаний розмістити не менше 500 матеріалів.

Всі охочі можуть подати документи до 5 листопада, аукціон відбудеться через три дні після цієї дати. Вартість рекламних публікацій у ХОДА оцінили у 3,7 мільйона гривень, термін дії договору – до 31 грудня нинішнього року.

У документах вказано і список ЗМІ, в яких замовник хотів би розміщувати публікації, проте самі засоби масової інформації не беруть участь у тендері.

Міськрада планує витратити 1,5 мільйона гривень на анкети і піар для “Карти харків’янина”

Нагадаємо, раніше “Опора” знайшла чорний піар проти Терехова, Добкіна і Світличної. Зокрема, проти чинного секретаря міськради були направлені матеріали на сайтах From.ua, “Регіон Ньюз” і “Перший вільний”. Ігоря Терехова звинувачували в “провалі вакцинації” і “зв’язках з дніпровським бізнесом”, а в ряді публікацій містилися натяки на якісь “обставини”, пов’язані зі смертю попереднього мера Геннадія Кернеса. У свою чергу, “Харьковские известия”, “Перша столиця” і “Редпост” публікували матеріали, спрямовані проти Михайла Добкіна з Юлією Світличної.

Навчався у Донецькому національному університеті імені Стуса. У журналістиці працює з 2013 року. Спеціалізується на політичних, кримінальних та спортивних темах.
Показати всі пости

Коментарі