Комунальне підприємство “Харківводоканал” з 1 лютого почне нараховувати плату за абонентське обслуговування. Як повідомили в КП, це одне з нововведень Закону “Про житлово-комунальні послуги”.
Теплопостачальні підприємства почали нараховувати абонплату з початку опалювального сезону, а підприємства водопровідно-каналізаційного господарства – з моменту коригування тарифу та виведення цієї статті з розрахунків нових тарифів.
У Харкові дорожчає Інтернет: провайдер озвучив нові тарифи
Плату за абонентське обслуговування нараховують за відшкодування таких витрат КП:
- укладення договору про надання комунальної послуги;
- розподіл обсягу спожитих послуг між споживачами;
- нарахування та справляння плати за комунальні послуги;
- обслуговування та заміна вузлів комерційного обліку води при їх наявності в будівлі споживача.
Плата за абонентське обслуговування є обов’язковою для всіх споживачів, з якими укладено індивідуальний договір про надання послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення. Тариф становить 30,9 гривні на місяць для будинків, в яких встановлено вузол комерційного обліку, та 29,628 гривні, де такий прилад відсутній.
Ціна на газ: чому українці насправді платять за газ мало та від чого залежать тарифи
Відзначимо, що в квитанціях “Харківводоканалу” вже давно є графа з нарахуваннями за абонентське обслуговування. Newsroom поцікавився, з чим же тоді пов’язане нововведення. Ні в пресслужбі, ні в інформаційному центрі КП зрозумілої відповіді поки не дали.
З січня тариф для харків’ян становить 16,032 гривень за кубометр води та 8,484 гривні за кубометр каналізації.
Нагадаємо, згідно з консенсус-прогнозом Міністерства економіки, плата за опалення, газ та електроенергію у 2022 році в середньому зросте на 15-20%.
Коментарі