Харківського кота Степана зняли в рекламі продукції скандального бренду

Харківського кота Степана, чия популярність зросла після поста Брітні Спірс, задіяли в рекламному проєкті продукції ТМ Yaro. Раніше бізнес Юлії та Данила Привалова критикували через українофобський жарт його власниці.

Харківський кіт Степан зніметься в рекламі італійського модного дому – журналістка

Вчора на сторінці loveyoustepan, у якої 782 тисячі передплатників в Instagram, з’явився пост про перехід на здорове харчування. У ньому йшлося про те, що Степан “замовив” новорічне меню з олів’є, шубою, спрінг ролами та штоленом. Однак публікація викликала негативну реакцію через попередній скандал з продукцією Yaro. В результаті рекламний пост протримався близько години та був видалений.

260499431_1068867690597574_2425366709720535155_n.jpg

Нагадаємо, в середині жовтня невістка покійного мера Геннадія Кернеса на своїй сторінці в Instagram опублікувала фотографію з Москви. У відповідь на відшкодування частини користувачів вона опублікувала анекдот про “бандерівців”. Після цього відомий український блогер Сергій Степаненко закликав до бойкоту продукції Yaro. Після скандалу, що спалахнув, від співпраці з компанією Привалової відмовилися “Сільпо”, Rozetka та інші мережі.

“Пора валити з країни”: нардеп з Харкова оскандалилася у Верховній Раді

Сама Привалова спочатку вибачилася та написала, що ситуація була вирвана з контексту. Однак на початку цього тижня вона заявила, що її бізнес руйнує “криклива, озлоблена, ведена та керована меншість”.

Навчався у Донецькому національному університеті імені Стуса. У журналістиці працює з 2013 року. Спеціалізується на політичних, кримінальних та спортивних темах.
Показати всі пости

Коментарі