88 гривень за один голос: Терехов витратив на вибори майже 13 мільйонів гривень

Громадянська мережа “Опора” підрахувала витрати кандидатів у мери під час передвиборчої кампанії. Одноосібним лідером став Ігор Терехов – він витратив майже 13 мільйонів гривень. Про це громадські діячі повідомили на своєму сайті.

Футбол, бізнес і троє синів: що відомо про нового мера Харкова

Виборчий фонд секретаря міськради склав 12,9 мільйона гривень. З них понад дев’ять мільйонів чиновник витратив на зовнішню агітацію (білборди, сіті-лайти), а ще 1,9 мільйона – на виготовлення рекламних матеріалів. Крім того, 1,5 мільйона в національній валюті Терехов витратив на просування своєї кандидатури в ЗМІ, а 316 тисяч – на онлайн-піар. З урахуванням того, що за нього проголосували 146 240 осіб, то можна говорити, що один голос обійшовся нинішньому градоначальнику в 88 гривень.

На другому місці за витратами на передвиборчу кампанію опинився представник “європейської солідарності” Олександр Скорик. Його виборчий фонд становив 1,7 мільйона гривень, з яких претендент не витратив лише 12 тисяч. Основну частину витрат склали розміщення агітації в ЗМІ (672 тисячі) і зовнішня реклама (641 тисяча). За Скорика проголосували 15 462 харків’янина. “Вартість” одного голосу склала 111 гривень.

У тервиборчкомі Новобаварського району, де виявили фальсифікації, зникла печатка, – “Опора”

А ось Михайло Добкін, який посів друге місце на виборах, витратив майже 474 тисячі гривень. Практично вся сума (402 тисячі) була витрачена на виготовлення агітаційних матеріалів. Ексмера підтримали 82 008 учасників голосування. Таким чином, один голос обійшовся Добкіну всього в шість гривень.

Навчався у Донецькому національному університеті імені Стуса. У журналістиці працює з 2013 року. Спеціалізується на політичних, кримінальних та спортивних темах.
Показати всі пости

Коментарі