Євген Водовозов, який працював заступником міського голови Харкова з питань інфраструктури, звільнився за власним бажанням з 1 грудня 2023 року. Про це він розповів “Суспільне Харків“.
“У мене є сімейні обставини, тому я вирішив звільнитися. Поки що не планую повертатися до міськради. Жодної конфліктної ситуації немає, я заздалегідь написав заяву, й Ігор Олександрович Терехов її підписав”, — сказав Водовозов.
Хто займе посаду, Водовозов не знає, це має вирішити міський голова. Експосадовець повідомив, що не планує їхати з Харкова.
“Думки поїхати з України не має і не було. Думаю, я це довів своєю присутністю в місті з початку повномасштабної війни”, — додав Водовозов.
Як поінформували в Харківськрому антикорупційному центрі, Водовозов є співавтором рішення щодо демонтажу трамвайних рейок на вулиці Весніна під час повномасштабної війни, на який витратили 200 мільйонів. Хоча у 2021 році він говорив: “йде організація реверсивного руху, трамвай там як ходив, так і ходитиме”.
Крім цього, за даними ХАЦ, поки Водовозов працював у мерії, підряди з бюджету на десятки, а то й сотні мільйонів гривень отримували фірми, дотичні до нього та його сім’ї.
У 2020 році у кабінеті Водовозова проходили обшуки. Тоді справа стосувалася впровадження E-ticket у Харкові. Мова йшла про те, що всі гроші, які харків’яни платили за проїзд у метро, трамваях і тролейбусах, отримувало не КП «Харківпас», а посередник, приватна фірма.
Як поінформували в Харківськрому антикорупційному центрі, Водовозов є співавтором рішення щодо демонтажу трамвайних рейок на вулиці Весніна під час повномасштабної війни, на який витратили 200 мільйонів. Хоча у 2021 році він говорив: “йде організація реверсивного руху, трамвай там як ходив, так і ходитиме”.
Крім цього, за даними ХАЦ, поки Водовозов працював у мерії, підряди з бюджету на десятки, а то й сотні мільйонів гривень отримували фірми, дотичні до нього та його сім’ї.
У 2020 році у кабінеті Водовозова проходили обшуки. Тоді справа стосувалася впровадження E-ticket у Харкові. Мова йшла про те, що всі гроші, які харків’яни платили за проїзд у метро, трамваях і тролейбусах, отримувало не КП «Харківпас», а посередник, приватна фірма.
50-річний Євген Водовозов є кандидатом економічних наук. За даними міськради, його стаж держслужби та служби в органах місцевого самоврядування складає понад 14 років. Водовозов був радником колишнього міського голови Геннадія Кернеса, а також директором міського департаменту транспорту і зв’язку. З лютого 2015 року Водовозов працював заступником міського голови з питань інфраструктури. Депутат облради від Блоку Кернеса “Успішний Харків”.
Коментарі