Newsroom зібрав список найпопулярніших у мережі блогерів Харкова і з’ясував, чим вони діляться і скільки заробляють на рекламі у власному акаунті.
Тут закономірно: чим більше підписників, тим вище апетити. Так, в ексадміністратора фітнес-клубу й актриси епізодичних ролей Юлії Скосирської кількість шанувальників наближається до 100 тисяч, але дівчина скромно зауважує і за рекламу в сторіс просить по 800 гривень. При цьому більш популярна Тетяна Коряк, яку знають як корячка, бере за ту ж послугу мінімум 17 000 гривень і не приховує, скільки заробляє за рік.
ТОП-7 найдорожчих приватних будинків Харкова
Юлія Скосирська
@julia_sk_happy
99,5 тисячі підписників
Вартість реклами: 800 гривень
Історія першої дівчини з нашої добіркии починається цілком звичайно. Юлія заочно навчалася на хіміка, і поєднувала роботу нянею й адміністратором фітнес-клубу. Одного разу дівчину запросили в модельне агентство, після чого вона деякий час жила в Санкт-Петербурзі та знімалася в кіно в епізодичних ролях. Саме тоді вона почала створювати перші глави своєї книги “Подарунки Долі”, за написанням якої зараз можна спостерігати в її профілі. Не так давно Юлія почала викладати в блозі гумористичні скетчі на повсякденну тематику.
Вартість двох-трьох розмовних історій в Instagram-профілі дівчини складе 800 гривень. Крім того Скосирська викладає влоги на YouTube для своїх 76,5 тисяч підписників. У них Юлія знімає розпакування куплених на аукціоні втрачених посилок, експериментує в кадрі зі своїм зовнішнім виглядом і показує інші моменти з життя.
ТОП-10 локацій для нестандартної фотосесії в Харкові
Ліза Доронько
@elv_doro
117 тисяч підписників
Вартість реклами: 1500-3000 гривень
Наступна дівчина з нашого топу була учасницею проєкту “Супермодель по-українськи”. Беручи участь в ньому, Єлизавета пообіцяла скинути 15 кілограмів, якщо підписники підтримають її своїми голосами, і майже стримала обіцянку, схуднувши на десять кілограмів.
В її профілі можна побачити пости про те, що дівчина продовжує підтримувати свою форму і принципово не “фотошопить” фігуру. Ліза також встигла взяти участь в “Холостяці”, але покинула проєкт після першого випуску. Крім цього, під псевдонімом “Хлібна крихта” вона випустила пісню “La Wash”, де танцює біля магазинчика з шаурмою.
У своєму акаунті вона викладає не тільки “вилизану” інстаграмну красу, а й з гумором розповідає про своє життя, не забуваючи іронічно висловлюватися щодо власних невдач.
Реклама особистого блогу в сторіс у Лізи обійдеться в 1500 гривень за дві публікації та 2250 гривень за чотири. Для комерційних проєктів вартість відрізняється: 2250 гривень за дві сторіс і 3000 гривень за чотири.
ТОП-7 найдорожчих автомобілів, які продаються в Харкові
Ляля Самусєва
@lyalya_bounty
154 тис. підписників
Вартість реклами: 1000-5000 гривень
Ще одна дівчина з нашого списку – бізнес-тренер, кандидат економічних наук, доцент кафедри фінансів Харківського державного університету харчування та торгівлі. В арсеналі у Самусєвої – десять років педагогічного стажу, а також участь в реаліті-шоу і передачах, серед яких “Панянка-селянка”, “Що по телеку”, “Правила зйому”, “Школа самолюбства” і “Ранок”.
Дівчина веде блог “Про що думають жінки”, в якому ділиться життєвою мудрістю, своїм ставленням до навколишнього світу, розповідає про різні б’юті-процедури та порушує інші проблеми, які хвилюють мешканок міста-мільйонника. Іноді дівчина ділиться листами підписників, які звертаються за допомогою або думкою. Профіль Лялі – це поєднання професійних фотографій з її відвертими висловлюваннями.
Вартість реклами в профілі Самусєвої складе від 1000 до 5000 гривень. Допис з матеріалами замовника коштує 2000 гривень, публікація буде доступна три доби, після цього знищується. Допис з Лялею без видалення з профілю буде коштувати 5000 гривень. Бонусом до такого варіанту розміщення підуть кілька розмовних сторіс. Розмовні історії без публікації обійдуться в 3500 гривень, а вартість публікації фото або відео замовника без участі блогера складе 1000 гривень.
ТОП-7 найдорожчих квартир Харкова: басейни, шовк і золото
Тетяна Коряк
@ korya4ka
803 тисячі підписників
Вартість реклами: 17 000-23 000 гривень
Продовжуючи список харків’янок з Instagram, неможливо не розповісти про Тетяну Коряк. Медійна слава прийшла до неї після участі в телепроєктах “Міняю жінку”, під час якого тимчасовий чоловік зламав їй палець, і “Супер мама”, в якому вона зайняла перше місце. Дівчина є чемпіонкою України з фітнес-бікіні й амбассадором “Русского радио” в соцмережі, а також знімалася в кліпі групи “СКАЙ” на пісню “Переживемо”.
Не так давно харків’янка стала учасницею інциденту, в якому підпалили її машину. До цього, у своєму профілі дівчина розповіла історію подруги, якій невдало зробили пластику грудей. За словами Тетяни, підпал став помстою за розголосу.
У своєму блозі Коряк без зайвої скромності ділиться думками щодо життєвих ситуацій, обговорює питання краси, відносин, підкріплюючи текст яскравими фотографіями.
Тетяна веде свій блог з 2014 року. Спочатку харків’янка публікувала фотографії з різних конкурсів фітнес-бікіні, тренувань в залі з чоловіком і спортивних заходів. Завдяки цьому вона завоювала базову аудиторію. Пізніше її Instagram-профіль наповнювався постами не тільки спортивної тематики, що дало змогу Тетяні збільшити аудиторію.
Тетяна стала рекомендувати місця, які вона відвідує і продукти, які використовує, а також додавати фото з повсякденного життя, залучаючи все більше підписників. У шоу “Супер мама” Таня зізналася, що через шість років кропіткої роботи заробляє близько 80 тисяч доларів на рік.
Реклама в профілі у блогерки вартує від 17 000 до 23 000 гривен. Найдешевше – 17 000 – 18 000 гривень обійдеться реклама товару в сторіс. За ці гроші блогер обіцяє записати та викласти на персональній сторінці три-чотири записи. Допис у стрічці обійдеться у 21 000 гривень, відеоогляд з публікацією в стрічці – 23 000 гривень.
При цьому Коряк попереджає рекламодавців, що особисто тестує все, що належить рекламувати, тому завжди просить надсилати товар на пробу, щоб не обманювати підписників. Якщо косметика або одяг не сподобалися – обіцяє повернути гроші за рекламу, але не запропонує його підписникам. Харків’янка не рекламує сторонніх масажистів, пластичних хірургів, послуги косметологів, тату-майстрів та турагентів.
Красиво жити: ТОП-5 найдорожчих ресторанів Харкова
Юлія Червона
@krasna_julia
1,3 мільйона підписників
Вартість реклами: 3500-30 000 гривень
Завершує список власниця кількох мультибрендових ювелірних бутиків у Харкові та Дніпрі. У 2018 році Юлія брала участь в проєкті “Парад успіху і краси “Mrs. Ukraine World”, який відбувся в київському івент-холі Regent Hill, і за результатами інтернет-голосування отримала титул “Mrs. Ukraine Popularity 2018”. Нещодавно вона взялася за написання власної книги “Володарка Кілець” і в окремому телеграм-каналі збирала фокус-групу для оцінки першої частини свого твору. За словами Червоної, в книзі багато особистих історій, в більшості яких вона не була “хорошою дівчинкою”.
У 2017 році Юлія стала гостею програми “Висока кухня”, де поділилася пристрастю до ювелірних прикрас і розповіла, як підбирає каблучки, браслети та намиста. У блозі дівчина ділиться фотографіями прикрас, розповідає про значення ювелірних виробів і як правильно їх дібрати до образу, і вірить в те, що правильно дібраний виріб є запорукою шикарного зовнішнього вигляду.
Розміщення рекламного допису в профілі Юлії обійдеться у 25 000 гривень, якщо це фотографія і 30 000 гривень для відео. Розміщення в сторіс коштує дешевше. Ціна однієї історії складе 3500 гривень, а пакет з трьох-шести історій – 10 000 гривень. Публікація у профілі та кілька сторіс обійдуться в 20 000 гривень. Юлія так само зазначає, що всі рекламні матеріали дублюються на її сторінці в Facebook.
Автор: Варвара Каняхіна
Коментарі