Підприємці харківського торговельного центру “Барабашово” закликали місцеву владу виважено ставитися до заходів в рамках боротьби із коронавірусом та не допустити повторення подій, які днями відбулися у Миколаєві. Нагадаємо: тоді понад 200 мітингувальників вимагали послабити непродумані, на їх погляд, карантинні заходи та, врешті, фактично захопили будівлю міської ради. На думку харківських підприємців, місцева влада повинна діяти розсудливо, щоб, попри карантин, платники податків мали можливість й діла наповнювати бюджети міста та забезпечувати себе й свої родини.
Підтримують таку позицію і на найбільшому торговельному центрі Східної Європи “Барабашово”. Тут протягом останнього року вживають безпрецедентні заходи, щоб спинити пандемію та дати можливість вести торгівлю в максимально безпечних умовах.
“Дотримання всіх карантинних норм та обмежень підприємцями та відвідувачами торговельного центру “Барабашово” – це беззаперечна позиція адміністрації торговельного центру протягом усього останнього року”, – так 28 квітня прокоментували результати реалізації плану протиепідемічних заходів “Бар’єр” в прес-службі “Барабашово”.
Протягом усього періоду карантину забезпечене максимально повне інформування людей про дотримання всіх правил, спрямованих на боротьбу в коронавірусом. Усі власні комунікаційні ресурси “Барабашово” залучені до роз’яснювальної роботи щодо протидії поширенню хвороби. Усього в рамках плану “Бар’єр” зроблено понад 3000 оголошень через гучномовці торговельного центру, регулярні публікації в газеті “НЕП”, на власних ресусах в соцмеражах та мережі інтернет, працює телефон “гарячої лінії”. За оцінками маркетингових служб торговельного центру, обізнаність серед підприємців щодо головних засад запобігання коронавірусу зросла в рази.
Особливу увагу адміністрація приділяє дотриманню формату торгівлі: всі підприємці мають вільний доступ до власного товару, але продажі здійснюють за попередніми замовленнями або ж через мережу інтернет. Для цього тут навіть розробили інтернет-додаток, яким на сьогодні активно користується майже 80% підприємців.
Заходи плану протидії розповсюдження коронавірусу “Бар’єр”, які вже понад рік впроваджені на території торговельного центру “Барабашово”, дають результати: на думку харків’ян “Барабашово” залишається одним із найбільш безпечних торговельних майданчиків у Харкові. В адміністрації запевняють: не будуть знижувати темпи аж до повної відміни карантинних заходів в країні.
Перші заходи, що проведені в рамках плану “Бар’єр”, відбулися більше року тому: ще 9 березня 2020 року. Тоді ще не було оголошено ані локдауну, ані карантину. Саме завдяки вчасному старту плану антипандемічних заходів і тоді, і досі вдається створювати безпечні умови для самих підприємців та покупців. Противірусні заходи не припинялися протягом останнього року ні на день. Навіть у періоди локдауну, коли “Барабашово” працює виключно в режимі складу.
“Коли наш торговельний центр працює в режимі складу, ми маємо гарантувати безпеку для наших підприємців. Люди приходять, проводять облік залишків товару, організовують торгівлю через інтернет. Так, торгівля в класичному розуміння, звісно, не відбувається. Але для самих підприємців гарантовані безпечні умови”, – прокоментували в прес-службі торговельного центру.
В реалізації плану “Бар’єр” задіяні більшість служб торговельного центру. Всі заходи розподілили на три умовні категорії: власне дезінфекційні, організаційно-адміністративні та роз’яснювальні.
Спеціальні мобільні групи щодня проводять дезінфекцію торговельних рядів. Тут навіть підрахували, що протягом року дезінфікували майже 50 тисяч кілометрів торговельних рядів та міжряддя. На вимогу підприємців дезінфікуються й магазини – більше 2,5 мільйонів разів проводилася дезінфекція торговельних об’єктів.
Разом із санітарним лікарем ТЦ “Барабашово”, враховуючи всі вимоги санітарних норм, розроблені та впроваджені методичні рекомендації із протидії поширенню інфекційних хвороб. Усі – і відвідувачі, і підприємці – мають можливість звернутися за першою медичною допомогою. Контролери торговельного центру слідкують за дотриманням безпечної дистанції та масочного режиму. Зусиллями працівників сервісних служб здійснюється роздача засобів індивідуального захисту. Протягом останнього року було роздано майже один мільйон масок.
“Цей рік багато чому нас навчив. Ми зрозуміли, що варто дотримуватися простих правил, щоб зберегти життя. Ми навчилися слухати одне одного: не ображатися на зауваження, що необхідно надягти маску, а робити це. Ми погодилися, що потрібно перейти на торгівлю за попередніми інтернет-замовленнями та в онлайн-режимі, коли це треба. Головне: ми переконалися, що разом, спільними зусиллями можемо здолати навіть коронавірус”, – кажуть підприємці “Барабашово”.
Комментарии