Кіберполіцейські Харківщини припинили діяльність шахрайський саll-центру, працівники якого під виглядом служби безпеки іноземних банків переконували довірливих іноземців переказувати кошти на підконтрольні рахунки.
Як повідомили у відділі комунікації облУНП, загалом у call-центрі було обладнано офісною технікою 46 робочих місць. Оператори застосовували методи соціальної інженерії та користувались заздалегідь розробленими сценаріями спілкування з громадянами. Використовували маніпулятивні техніки, спрямовані на виклик довіри.
Зловмисники робили «холодні» обдзвони іноземних громадян, вводили їх в оману. Від імені служби безпеки банку вони повідомляли про підозрілі транзакції за банківським рахунком та переконували потерпілого в необхідності переведення коштів на підконтрольні шахраям банківські рахунки.
Наразі сума збитків та коло потерпілих встановлюється.
У пресслужбі облпрокуратури зазначили, що шахрайський call-центр знаходився в офісній будівлі у Київському районі Харкова та займав три поверхи.
У офісі було проведено обшук, вилучено компʼютерну техніку та мобільні телефони. Проводяться слідчі дії для встановлення організаторів шахрайських схем. Відкрито кримінальне провадження за ч. 3 ст. 190 (шахрайство) Кримінального кодексу України. Санкція статті передбачає до 8 років позбавлення волі.
Комментарии