Харківська міськрада витрачає мільйони гривень під час війни на свій піар – дослідження

Харківська міськрада витратила на рекламу минулого року близько 12 мільйонів гривень. Про це стверджують експерти моніторингового порталу Dozorro у своєму матеріалі, який називається «Піар міськрад, підтримка комунальних медіа чи соціальні комкампанії: хто і як купував рекламу в Prozorro у 2024».

Контракти на закупівлю реклами за бюджетні кошти оформляли через електронну систему Prozorro.

«Четверте і п’яте місце в рейтингу зайняли комунальні підприємства міськрад Дніпра і Кривого Рогу відповідно, а сьоме —  Харківська міськрада. Однак у кожному з цих міст це були не єдині замовники, що витрачали бюджетні кошти на рекламу», – розповідають автори Dozorro.

«Найбільша сума припадає на закупівлі самої міської ради — 12,3 млн грн. Зокрема вона витратила майже 7 млн грн на розміщення у телеефірі новин та програм різних жанрів. Відповідний договір уклали в березні минулого року з ТОВ “Інтерком-інвест”. Ще понад 5 млн грн спрямували на розміщення та просування інформаційних матеріалів, зокрема офіційного сайту Харківської міської ради, міського голови та виконавчого комітету, на радіостанціях і в онлайн-медіа», – стверджують журналісти Dozorro.

Теги:

Комментарии