Основні особливості та переваги інструменту «Бітрікс24.CRM»

Основні особливості та переваги інструменту «Бітрікс24.CRM»

«Бітрікс24» – це продумана система, яка дозволяє розвивати бізнес і контролювати всі канали комунікацій із клієнтами. До неї входять п’ять інструментів: CRM, Онлайн-офіс, Завдання і проекти, Сайти та магазини, а також Контакт-центр. «Бітрікс24» дозволяє організувати роботу колективу та підвищити ефективність кожного співробітника, автоматизувати бізнес-процеси, контролювати спілкування з потенційними клієнтами та замовниками. За допомогою системи також створюють сайти та інтернет-магазини з гарним дизайном та зручним інтерфейсом.

 

«Бітрікс24» – це система, яка допомагає прискорити розвиток компанії та стати кращим за конкурентів, підвищити продажі та отримати нових клієнтів за короткий проміжок часу.

bitrix24-1.jpg

Що таке інструмент «Бітрікс24.CRM»?

CRM об’єднує різні програми в єдиний сервіс, який доступний співробітникам і значно спрощує роботу персоналу, а також полегшує взаємодію з потенційними клієнтами та партнерами. Цей інструмент «Бітрікс24» допомагає збільшити прибуток, зменшити витрати компанії та прискорити обробку заявок.

 

До сервісу CRM входять, наприклад, такі програми:

 

  1. для збору та обробки інформації про клієнтів;
  2. для ефективного управління угодами;
  3. для контролю за діяльністю співробітників;
  4. для аналітики та прогнозування розвитку компанії.  

10 мільйонів компаній уже використовують систему «Бітрікс24».

bitrix24-2.jpg
Інструмент CRM дає можливість контролювати робочий час працівників та автоматично формувати звіти. За допомогою сервісу можна інформувати увесь персонал компанії про важливі події та відправляти їм фотографії та графічні матеріали. «Бітрікс24» дозволяє створити діалог з будь-якою кількістю співробітниками.

 

CRM – це багатофункціональний інструмент, який полегшує взаємодію персоналу компанії з потенційними клієнтами та замовниками. Наприклад, усі заявки, які оформили користувачі на сайті, заносяться до бази даних та стають завданнями для менеджерів. У результаті всі звернення потенційних клієнтів будуть оброблені, і жодна заявка не зникне із системи.

bitrix24-3.jpg

CRM дозволяє слідкувати за оформленням заявки та за статусом угоди. При цьому інструмент підказує менеджеру, що потрібно робити в тій чи іншій ситуації.

 

Як бачимо, «Бітрікс24» – це продумана система, яка відкриває великі можливості для ведення бізнесу. З її допомогою спрощують роботу співробітникам, розвивають компанію, збільшують продажі, залучають нових клієнтів. Сервіс можна адаптувати під компанію та її діяльність.

 

На сайті bitrix24.ua розповідається про всі переваги та можливості «Бітрікс24» та інструменту CRM, а також вказані актуальні ціни на систему та її використання.

Теги:

Комментарии