Офери в рекламі, рекрутингу та mail-маркетингу

Оффер – це пропозиція для потенційних клієнтів або партнерів. Він дає змогу зачепити, зацікавити ЦА та продемонструвати УТП фірми – як у маркетингу, так і в галузі рекрутингу.

Більше Партнерських мереж з топовими офферами шукай за посиланням https://affcommunity.org/.

Офери в рекламі

Оффер у рекламі – це пропозиція купити товар або замовити послугу. Він включає опис вигоди, характеристик продукту, будь-який бонус, знижку і CTA. Організація застосовує оффер для демонстрації плюсів свого продукту і відмінностей від конкурентів. Мета оффера – спонукати клієнта залишити заявку. Він потрібен для:

  • залучення потенційних клієнтів, замовників;
  • покупців, бізнес-партнерів;
  • збільшення конверсії;
  • підвищення продажів;
  • утримання замовників;
  • створення рівня терміновості;
  • збору контактних даних потенційних клієнтів.

Сьогодні оффери є універсальним рекламним і маркетинговим інструментом, що підходить для всіх сфер бізнесу.

Офери в емейл-маркетингу

В email-маркетингу важливо створювати цікаві та інформативні пропозиції для одержувачів. Якщо текст не міститиме корисної інформації або не буде оформлений належним чином, одержувач, швидше за все, не відкриє його.

Сьогодні email-маркетинг вимагає постійного прокачування, тому що конверсію цього каналу дуже важко утримувати і ростити – з урахуванням активного розвитку соцмереж і месенджерів.

Офер на роботу

Офер про роботу, job offer – це пропозиція, яка містить основні умови майбутнього трудового договору: посаду, графік роботи, випробувальний термін, розмір зарплати та інші деталі. Однак, він не має юридичної сили і не накладає зобов’язань на роботодавця та кандидата. Після підписання документа роботодавець може його відкликати, а кандидат – відмовитися від роботи без будь-яких фінансових, правових наслідків.

Після короткої співбесіди роботодавець зазвичай надсилає пропозицію про роботу електронною поштою.

Форма пропозиції залежить від внутрішніх правил компанії: у деяких організаціях контракт укладається одразу після усного обговорення умов, в інших – пропозицію оформлюють у вигляді офіційного документа або відео.

Комментарии