Сотні мільйонів покупців замовляють товари в маркетплейсах, які є електронними торговими майданчиками, де продають смартфони, побутову техніку, антикваріат, одяг, меблі та інші товари. До найпопулярніших онлайн-платформ відносяться такі сайти, як Amazon, Walmart, eBay, Etsy. Найбільші маркетплейси працюють у США та в Європі. Наприклад, продаж в електронній комерції тільки в Америці за минулий рік перевищив декілька трильйонів доларів. Ось тому багато українських підприємців намагається вийти на міжнародний ринок і почати продавати на популярних онлайн-платформах.
Компанія 4В допомагає бізнесам успішно розвиватися на міжнародному ринку. Досвідчені фахівці розкажуть, як правильно продавати на найбільших онлайн-платформах, у тому числі на Amazon. Послуги 4В включають реєстрацію компанії в США, створення акаунтів на маркетплейсах, отримання доступу до найкращих інструментів на онлайн-платформах, юридичну допомогу та бухгалтерський супровід, а також грамотні консультації.
4В допомагає підприємцям розвивати бізнес в інтернеті. Компанія стала першою в Україні та Східній Європі комерційною організацією, яка набула статусу Amazon SPN. Цей статус отримують лише перевірені та надійні провайдери послуг, які співпрацюють з онлайн-платформою.
Як почати продавати на маркетплейсах: на прикладі Amazon
Для продажу на маркетплейсах Amazon необхідно створити обліковий запис:
- Вести підприємницьку діяльність на онлайн-майданчику можуть і фізичні особи з України, і різні комерційні організації.
- Як свідчить практика, серйозним підприємцям, які розраховують на великий дохід, краще відкрити компанію в США.
- Фізичним особам доведеться заплатити «податок на Google». Його мають сплачувати нерезиденти, які надають електронні послуги.
Фахівці компанії 4В розкажуть, як краще вести бізнес на популярних онлайн-платформах, враховуючи десятки факторів, зокрема особливості товару та побажання клієнта. Співробітники допоможуть зареєструвати фірму в США, створити обліковий запис на Amazon та інших інтернет-майданчиках.
Перед тим як продавати на маркетплейсі, необхідно розробити продуману бізнес-модель, вивчити конкурентів, розібратися в інструментах онлайн-платформи.
Важливо продумати логістику: потрібно визначитися, як буде доставлений товар покупцю. Цікаво, що у Amazon діє спеціальна програма FBA, яка дає можливість продавцям розміщувати товари на складах американської компанії. При цьому співробітники онлайн-платформи самостійно відправляють куплений товар покупцю у США або в іншу країну.
Перед виходом на міжнародний ринок краще отримати консультацію у спеціалістів, які допомагають розвивати бізнес-проекти на маркетплейсах.
Комментарии